Friday 16 July 2010

Pemusnah Saka yang hebat


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.. 
 
Saudara-saudari,

Apa khabar hari ini,semoga dapat menjalani kehidupan dengan lancar pada hari ini.. 
 
Hari ini saya ingin kongsikan beberapa rahsia yang perlu saudara-saudari  dan kita semua umat Islam tahu..tapi ada juga yang marah dengan email ini..tapi tak mengapa demi ISLAM untuk ISLAM Kerana ISLAM yang suci serta umat Rasulullah SAW..kami tidak marahkan mereka yang menentang terhadap email ini..tapi kami mengucapkan terima kasih atas kemarahan anda..kerana kami dah tahu punca yang sebenar yang berpuaka !! Marah itu dihasilkan dari vaksin iblis jadi..kenapa saya nak marahkan mereka yang marahkan email2 sebegini.. 
 
Kami tahu mereka ada masalah...apapun semoga saudara/i tidak marahkan email2 ini terkirim ya ! sebab konsep rahsiahebat.biz adalah untuk menyingkarkan NEGATIF dan membawa mengenal POSITF dan merasainya.. 
 
Ok itu perkara kecil jer kan tapi ada sesuatu yang terhebat untuk saya kongsikan dan bincangkan bersama ikhwan2 seislam,,seiman dan seihsan.. 
 
Baiklah sebelum saya panjangkan baik saya teruskan saja.. 
 
Begini sebenarnya saudara/i
 
Saudara/i  perlu tahu bahawa SAKA bukan saja dari Jin keturunan ..Bahkan ia bermula dari awal kejadian manusia sepertimana janji Iblis untuk mengganggu anak ADAM. Pernahkan anda dengar Kenapa Iblis menangis semasa pengantin baru beraqad nikah, gangguan hubungan kelamin, ketika datang haid, dan ketika hamil ? 
 
Saudara/i
  
Sebenarnya gangaun SAKA ini teramat bahaya..memang semula jadi kejadian insan ini menjadi sasaran seperti mana kontrak iblis dengan Allah SWT.. 
 
YA ! Iblis sudah pasti mensasarkan 'kilang pegeluaran' insan menjadi sasaran dan diserang dulu ibarat mengebom kilang pegeluaran jet, kapal selam dan lain-lain agar lumpuh dan hilang fungsi ..Jadi ibarat negara =(jasad, ruh minda) keseluruhannya akan lemah sistem pertahanan. Hasilnya, badan menjadi lemah dengan banyak penyakit, penghantaran saraf lambat, IQ lemah, mudah migrain, Iman tidak kukuh ,susah terima Ilmu, Keegoan yang tinggi.. 
 
Malah lebih teruk laluan online kemasukan gangguan syaitan seperti histeria, sampuk , halusinasi, siuman dan perbagai penyakit keturunan berlaku 
 
Saudara/i
 
Konsep PEMUSNAH SAKA ini ibarat komando, komando SAKA akan serang dulu dan buka laluan untuk serangan besar-besaran. Ramai yang kita faham dan tahu SAKA ini sama macam syaitan lain. 
 
Hakikatnya,SAKA ini adalah pembuka jalan kepada segala masaalah sosial buang anak, rumahtangga di mana bermula sistem pembentukan kehidupan manusia seperti mana janji-janji iblis menyesatkan manusia. 
 
Saudara/i 
 
AWAS !! Terutama kaum ibu yang bakal menentukan anak-anak zuriat kita, mejadi ahli Jannah atau sebaliknya, kaum ibulah penentu, membuka laluan syaitan yang memusnahkan seluruh jasad, minda dan ruh sejak janin lagi.. 
 
Maka, dari situlah kita harus hijabkan (dindingkan) laluan itu terlebih dahulu.Namun.. mungkin ada yang kurang setuju kenapa pula "kaum Ibu" menjadi sasaran. 
 
Ingat ! Ibu berjiwa tenang, mudah terusik dengan godaan, tambahan pula bila dalam keadaan mengandung emosi mudah tergangu begitu juga bila datang bulan..jadi di kesempatan itulah di takluk oleh virus syaitan..sepertimana kisah Saidina Hawa di goda, jadi ingatlah semua bermula dari pembentukan janin tadi dan kitaran haid..usahlah bimbang..bagaimana cara dan seterusnya adalah menjadi rahsia yang jarang didedahkan oleh sesiapapun sebelum ini.. 
 
Secara ringkasnya, kami menggambarkan bahawa.........Pencegahan lebih baik dari mengubat.. 
 
Hingga kita jumpa lagi yea saudara/i ku


Sekian, Terima Kasih 
 
Wasalam, 
 
Ust.Ateef Ahmad 
 
===================================================== 
 
Bahan diatas disiarkan secara PERCUMA demi umat Islam seluruhnya, selanjutnya anda boleh dapatkan e-book Rahsia Pemusnah SAKA yang diterbitkan olehwww.rahsiahebat.biz  
Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut anda boleh membuat pesanan melalui pautan ini : http://rahsiahebat.biz/order.html 
 

1 comment: